Offline i online izrada porudžbina
Rad za više kompanija istovremeno
Poružbine, povrati i zamene
Napredne pretrage
Mape - GPS
Upravljanje terenskom prodajom
Supervizori
Regionalni menadžeri
Terenski prodavci
Kalendar poseta i zadataka
Upitnici i ankete
Beleške iz prodajnih objekata
Fotografije iz objekata
Fotografije proizvoda
Popis
Popis konkurentskih cena
Skeniranje kamerom i ring skenerom
Upravljanje cenama i rabatima
Upravljanje prodajnim akcijama
Zaduženja kupaca
Konekcija na Vaš ERP
Izveštaji i pregledi
Digitalizujte i opremite Vaš prodajni tim alatom koji Vam obezbeđuje prikupljanje porudžbina, organizaciju prodaje i uvid u sve podajne aktivnosti u realnom vremenu.
Naše rešenje je cloud, servisno orjentisano, i od Vas ne zahteva investiciju u hardver i softver. Iskoristite mobilne telefone koje već posedujete i započnite sa upotrebom servisa.
Koncept rešenja je idealan za raličite poslovne modele:
Za kompanije koje imaju mrežu svojih prodavaca.
Kompanije koje žele da se bave outsorsingom prodaje i merchandising-a.
Male kompanije koje žele da se udruže i dele prodavce.
ERP.
Automatski prenos porudžbina u Vaše ERP ili drugo SW rešenje.
Registrujte se.
Kontaktirajte nas. Jednostavnom registracijom i preuzimanjem android aplikacije možete početi sa upotrebom servisa.
Servis u oblacima.
0 dinara inicijalnih troškova.