Podrška
Standardna vremena odziva i kanali komunikacije
Klasifikacija ozbiljnosti problema
Visoki
Problemi odnosno greške koje onemogućavaju rad informacionog rešenja i koje bi značile zastoj pri operativnom radu ili prouzrokovale neoperativnost sistema.Srednji
Problemi koji onemogućavaju rad dela informacionog rešenja ili pojedine komponente sistema i prouzrokuju smanjenu funkcionalnost rada sistema, ali ne znače i zastoj u operativnom radu.Niski
Problemi koji ne uzrokuju zastoj operativnog rada, ali utiču na izgled ili način korišćenja informacionog sistema.Cena
Vreme potrošeno za podršku se obračuava u tokenima od 15 minuta.U cenu licence iz cenovnika možete da iskoristite 4 besplatna tokena mesečno.
Tokeni se ne prenose u naredni mesec.
Besplatni tokeni u okviru licence ne mogu se iskorsititi van radnog vremena ili vikendom.
Podrška Subotom se posebno naplaćuje.
Rado vreme podrške
Od 8 - 17 h radnim danima.Podrška subotom na zahtev.
Period adaptacije
Iskustvo nam govori da je svaki početak težak. Za rad bilo kog SW rešenja potrebno je podesiti sve parametre i pothraniti sistem podacima. Zato smo mi tu da Vam stavimo sve svoje raspoložive resurse da Vaš početak bude jednostavan i u dobrom raspoloženju.Za kompanije koje odaberu godišnji plan, u prvih 30 dana korišćenja sistema tokeni za podršku se neće obračunavati.